Riedel inde i aftale med Simply-X

Riedel, der ellers mest er kendt for kommunikation i den heldige ende, ser ud til at have besluttet sig for at investere lidt i en anden, men såmænd ikke så fremmed branche.

De kan derfor idag løfte sløret for at de “expanderer deres range of technical and logistical services”, med de produkter som simply-X, tilbyder.

Og selv om at det ikke lyder som om at Riedel og deres heldige kommunikations udstyr er i den nærmeste familie til simply-X, der tilbyder – andre – trådløse løsninger, så er de såmænd ikke så langt fra hinanden.

produkte.jpgsimply-X, producerer nemlig totale festival løsninger, hvor gæsterne kan købe et kort, der – lynhurtigt – og totalt kontaktsløst, til byder pisse fulde festivalgæster at købe øl uden at skulle rode med deres eget plastik kort.

Kort der jo har det med at blive væk, ganske som det jo er set at folk har fået vredet armen om, mod at oplyse de der 4 tal, der reelt ikke er nædvendigt da det jo også er muilgt at læse den hemmelige kode på bagsiden.

Alt sammen noget en række festival gæster allerede har undgået længe, da deres fest er overgået til en af de servises som simply-X tilbyder.

Ikke overraskende er simply-X også inde over venue og event markedet, hvor Riedel jo også findes, ganske som på festivalen, hvor det er pænt sikkert at der bliver kommunikeret via Riedel hardware, hvis der bliver betalt over et simply-X system.

Systemet fra simply-X, kan naturligvis meget mere end blot bruges som et relativt sikrere system, end dit eget plastik kort.

Mor kan “charge” kortet, hvis du har drukket alle pengene op, ganske som at du jo kun kan købe ting der bliver solgt på festival, suppleret med at det jo er muligt at kommunikere endog meget konkret til festival gæsterne, ganske som at festivalen måske har endnu lettere ved at få et overblik over deres økonomi.

simply-X produkterne bliver i første omgang “bare” en del af Riedel”™s eksisterende udlejnings del.

Dermed kan store venues, festivaler og arrangører leje både kommunikation og hele den “monitære” del, i en pakke.

Hvordan logistikken bag dette så virker, må du spørge din lokale Riedel udlejer om.

Noget som flere må have gjort, da Copenhagen Royal Arena åbenbart allerede har investeret/lejet udstyret ind til deres event.

Som vi læser det på en pænt permanent måde.

Thomas Riedel, founder and CEO of Riedel Communications, forklarer:

-Whether it”™s Wacken or the Berlin Olympic Stadium, one key to success in modern event production is the ability to align all processes and services comprehensively to provide guests with a seamless and pleasurable experience, starter han og fortsætter.

-In collaborating with simply-X, we gain a partner who is a champion of innovation with a high level of expertise in terms of security and digitization, slutter han.

Det er ikke kendt hvor mange penge Riedel investerer i simply-X.

Omvendt ser Matthias Bode, CEO of simply-X ud til at være glad.

Han siger:

-I associate strength, vision, and growth with the Riedel brand. This partnership provides us with new impetus and optimal conditions for further growth by allowing us to offer innovative IT solutions to a broader, international customer base, slutter han.

Ud over Copenhagen Royal Arena, har the Wacken Open Air Festival, Bundesliga club Eintracht Frankfurt, og the Sachsenring (?) investeret i løsninger fra simply-X.

Det fremgår ikke om de har købt eller blot lejer en af slagsen.

Her lidt om produkterne.

Vi gætter på at du allerede kendere Riedels herlige løsninger.