Se alt det sjove på eb.dk

Størrelsen har nemlig indgået et samarbejde med Ekstra Bladet, der betyder at deres kunder for fremtiden kan se en masse indhold fra netop Discovery Networks Danmarks kanaler på eb.dk.

Planen, der – indtil videre – ser ud til at være lidt løs i beslutningen, skulle betyde at Ekstra Bladets online læsere vil kunne opleve “klip fra underholdningsprogrammer og sportsbegivenheder” fra Kanal 4, Kanal 5 og 6’eren. 

Samarbejdet stopper dog ikke der.

Discovery Networks Danmark indgår aftale med Ekstra Bladet om videoklip

Ekstra Bladet har ydermere også planer om at “vise sportsklip fra for eksempel landsholdets EM-kvalifikation, Superligaen, engelsk fodbold og Europa League”, mens de på underholdnings siden ser frem at der bliver vist klip fra blandt andet “Ex On the Beach” og “Voice Junior”.

Søren Clausen, der er Head of Partnerships and Sales PVN på Discovery Networks Danmark, er glad.

Han siger:

 -Gennem samarbejdet med Ekstra Bladet kan vi bringe forskelligartet kvalitetsindhold ud til en bred skare af læsere. Det styrker vores tilstedeværelse i flere af vores vigtigste målgrupper. Ekstra Bladets brugere er et rigtig godt match til vores sportsrettigheder og egenproduktioner. Så der er virkelig tale om en rigtig god aftale for begge parter, slutter han.

Anders Refnov fra Ekstra Bladet, glæder sig også.

Han siger:

Discovery Networks Danmark indgår aftale med Ekstra Bladet om videoklip

 -Discovery har mange store sportsrettigheder og en lang række solide underholdningsprogrammer. Så med denne aftale løfter vi vores videoprodukt markant. Samarbejdet giver os endnu mere stærkt og relevant videomateriale at brede ud til vores mange brugere, slutter han og bliver suppleret af director of digital ad sales and ad tech, Signe Skarequist, ligeledes fra avisen.

Læs også  VM rykker fortsat

Hun siger:

 -Vi ser frem til at kunne tilbyde vores annoncører adgang til endnu mere kvalitetsvideo på ekstrabladet.dk, starter hun og fortsætter.

 -Samarbejdet med Discovery rummer et stort potentiale, og når vi i løbet af første halvår 2019 lancerer vores nye videostrategi, der sikrer at brugerne kun mødes af reklamer af seks sekunders længde, ser vi frem til at skabe endnu flere eksponeringsmuligheder for annoncørerne, slutter hun.

Ekstra bladet har allerede “mere end 10 millioner månedlige videovisninger”, før samarbejdet med Discovery, der må formodes at betyde at de nu får flere.

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.