Waoo fortsat hovedsponsor

Nu kan det vel ikke undre at en Telco, der gerne vil have lidt flere kunder i biksen, sponserer en af de mest populære sportsgrene her i landet.

Og nu hvor damelandsholdet snart skal til at spille i Japan i kampen om at blive verdensmestre, senere suppleret af et EM på hjemmebane, der i slutningen af 2020, er det oplagt at Waoo vælger at beholde deres logo lige der hvor alle TV seerne kan se det.

Et sted hvor det har være placeret siden 2018.

Adm. direktør Jørgen Stensgaard, forklarer:

 -Vi er glade for at kunne støtte op om de dygtige Håndbolddamer endnu et år. Ikke mindst fordi de kan samle den danske befolkning på tværs af landsdel, alder, køn og interesser. De kan skabe et sammenhold, som kun få ting kan i dagens Danmark, og få os danskere til at skynde os hjem foran fladskærmene til et bestemt klokkeslet, slutter han.

Som pointeres har Waoo sponseret det kvindelige håndboldlandshold, et et par år nu.

Dette også fordi at “Waoo er funderet lokalt, ganske som håndbolden som sport også solidt forankret ude i de lokale samfund”. 

Og nu hvor kvinder, mænd og børn i alle aldre – hver eneste uge – spiller håndbold i byens hal på mange forskellige niveauer, er  “håndbolden en sport, der appellerer bredt til befolkningen” hvorfor “hovedsponsoratet er med til at skabe stor værdi og øge Waoos brandkendskab”.

Læs også  True Award uddelt

Direktør Henrik M. Jacobsen, Dansk Håndbold Forbund er også glad.

Han siger:

 -Det glæder os, at Waoo ønsker at være en del af holdet endnu et år – både når det gælder om at være på banen i samtlige 60 minutter men også i samarbejdet udenfor banen. For et hovedsponsorat er mere end blot kampene alene, og vi ser frem at fortsætte samarbejdet, slutter han.

Hovedsponsoratet inkluderer et “ærmesponsorat på både kvinde- og herrelandsholdet i 2020”, hvor Waoo er såkaldt “DHF Business Partner”.

Hen video hvor Jørgen Stensgaard forklarer sig lidt mere.