Aller prioriterer levende billeder

Nu hvor Egmont har købt Realityportalen, ser Aller også ud til at mene at de skal kunne levere hot news fra den røde løber og endnu mere nyt om den royale familie,

Heldgivis er der mange unge der finder begge dele utroligt relevant, hvorfor Aller Media nu åbner op for “Rød Løber” og “MIX TV”, der som navnene antyder handler om de royale.

“Rød Løber” og “MIX TV” er konkret to nye Aller Media TV programmer, der skal produceres og sendes flere gange dagligt, i form af “digitale indslag” om kendte og kongelige.

Formatet der reelt startede den 18. maj, åbnede op på Instagram, hvor det løbende er muligt at følge med, som du aldrig har prøvet det før.

Der er dog ikke mange der har været forbi siderne, bedst understreget af at den video der er blevet set mest, har haft cirka 1500 views.

Igen.

Formaterne er jo nærmest ikke løbet igang endnu, og selv de kongelige og de kendte passer garanteret også på Corona i disse dage.

Det er dog ikke kun indhold til Instagram, det handler om for Aller Media.

Alle deres andre platforme, som Se og Hør og Billed-Bladet, femina og Vi Unge, kan nu også opleves fulde af video.

Læs også  Sommeren er TV færdig

Ideen med “Rød Løber” er dog fortsat at tage derud hvor de kendte er, når de “danske kendisser og reality-deltagere giver den gas”.

Desværre sker der bare ikke meget på den front, for tiden, selv blandt de største udenlandske stjerner, der også bliver dækket.

Uanset dette, er målgruppen de unge danske, der elsker reality, royale og kendte.

Pernille Magaard Bøgh og Emil Minana er værter og da de begge – allerede er kendte – for deres tidlige arbejde, er det lige før de da bare kan tale med hinanden indtil andre kendte finder den nærmeste røde løber.

“MIX TV”, er tænkt som et moderne “tilbageblik på Mix”, der for den uindviede var “et af Danmarks største musikmagasiner” i 80’erne og 90’erne.

Værter på MIX TV er Christina Sander og Simone Rosenborg, der begge kommer fra radio NOVA.

Her handler det om kendte skuespillere, personligheder og de royale, og TV programmer, “vi alle elsker at følge med i”. 

Dermed kan dem der vælger at se med, glæde sig til indsigt i alt fra “Bagedysten” til “Vild med dans”, suppleret af relevante oplysninger om deltagerne i “Gift ved første blik” eller “X Factor”.

Camilla Kjems, mediechef for fagredaktionen “Familie” og Aller TV-Desk, forklarer:

Lanceringen af Rød Løber og MIX TV er et vigtigt, strategisk skridt for Aller Media, hvor vi imødekommer efterspørgslen i markedet med adgang til større videoindhold på vores platforme, starter hun og fortsætter.

Læs også  De er skøre de Wozniackier

 -Se og Hør og Billed-Bladet videoindhold fra blandt andet gallapremierer og VIP-events har skabt stærke trafiktal på web. Derfor har vi også store forventninger til vores tv-strategi, hvor de to nye tv-programmer og endnu mere videoindhold generelt vil styrke vores digitale tilstedeværelse yderligere, slutter hun.

Her det mest sete program på Instagram, indtil videre.