Smarte Samsung

Hvis du nu er en lille videoproducent, der – for eksempel – ikke har vildt meget at lave.

Så kunne du jo – igen for eksempel – forklare det lokale shopping center, at de da mangler en masse outdoor reklamer på deres helt egen stander, som de selv styrer og fylder op med fine reklamer produceret af netop din butik.

Eksemplet er tænkt, men såmænd ikke så langt fra en potentiel virkelighed, hvor 20-30 butikker går sammen om at betale for en – helt ny – “All-In-One Outdoor LED Signage Solution” fra Samsung, der sælges som “LED in a Box”, med typenavnet XPR-B.

Målgruppen er små og mellemstore virksomheder, der har mod på – selv – at styre deres reklamebudget, i stedet for – som eksempel – at overlade det til landets outdoor virksomheder og deres foretrukne mediebureauer.

Om det så er noget vi kommer til at se her i landet, i den nærmeste fremtid, er velsagtens op til dig, der jo bare mangler at kende prisen, og finde den uddannelses institution, campus eller butikscenter, der er frisk på “selv” at lave reklamerne og fylde deres XPR-B op med eget indhold, i stedet for fine film for produkter der ikke sælges i dette center.

Skærmen kunne også være indenfor

Vi har nyheden fra Samsung Electronics America, Inc. hvor Mark Quiroz, Vice President, Display Division, Samsung Electronics America er glad.

Læs også  Adobe ude med et godt tilbud til skoler

Han siger:

 -At the onset of the pandemic, Samsung saw an opportunity to help a multitude of industries – including retailers, restauranteurs, schools and medical campuses – get back to business through the use of display technology, starter han og fortsætter.

 -The XPR-B was developed to help small and medium sized business owners stay nimble by providing a platform for seasonal and time-specific advertising, wayfinding and provide an additional method of direct communication with customers, slutter han.

Han lover i den forbindelse at dem der investerer kan få en “stress-free installation of uni-body cabinet structure”, så virksomhederne ikke behøves at bekymre sig om noget som helst.

Og selv om at vi erkender ikke at vide det, gætter vi på at den kan tåle det meste, herunder regn og mørke, som her i landet.

XPR-B leveres med en såkaldt “integrated content management solution”, der ser ud til at software, hvor der kan skabes tilbud og andet, med simpel grafiske løsninger, indtil der bliver produceret en masse blæret video indhold.

Samsung forklarer videre at løsningen leverer “exceptional picture quality with clear visibility in all conditions”

Kevin Izatt, Product Manager, Outdoor LED, Samsung Electronics America forklarer:

 -XPR-B signage provide a turnkey solution for customers. That ease of use brings the potential for higher ROI on ad dollars compared to traditional advertising methods for small businesses, starter han og fortsætter.

Læs også  Hvilket Anamorfisk vil du have

 -Whether you’re a school that needs a new display to welcome students or a small business who wants to update customers on what it’s doing to keep shoppers safe, this solution has something for everyone, slutter han.

XPR-B er en del af en større mængde Samsung XPR displays, der findes i to størrelser 1×2 meter eller i 1,5×3 meter.

Serien har skærme på begge sider og er stadig kun ( cirka ) 30 centimeter tyk, suppleret af en 8mm, 10mm eller 12mm glasplade foran skærmen så selv grafitti kan fjernes i en fart.

Der findes helt sikkert andre løsninger derude, hvorfor Samsung’s XPR-B LED Signage Solution, blot er tænkt som inspiration.

Læs mere om løsningen her.