IBC Digital tryller videre

Det kan godt være at det egentlige IBC ikke blev til noget, og at du derfor ikke fik set de nyeste produkter fra en række producenter.

Desværre betyder det også at du ikke kom med til de mange “sessions” hvor du kunne høre begavede kollegaer tale ud om deres arbejde, og hvad de – for eksempel – gør for at få deres del af miljøet til at blive endnu mere spændende for slutkunder eller kollegaer.

Eller rettere.

Det kan du faktisk godt.

Idag er det således HBO Max’s Johannes Larcher, der tager en “diskussion” med Nathalie Lethbridge fra Atonik Digital, om alt HBO, streaming og lidt til.

Desværre er det allerede 11.30 idag, så det når du sikkert ikke.

Omvendt er der nyt – hver dag – på IBC Digital, der såmæn også kan opleves som “On Demand”, hvilket kan oversættes til at du blot skal “logge ind” ( registrere dig ) hvorefter du kan se den ene kloge kollega efter den anden, tale om alt fra mediesituationen idag, til fremtiden, slutbrugerne og en masse andet.

Der er stadig et par minutter til Johannes Larcher begynder at tale om HBO Max – når du det ikke bliver session til On Demand senere

Skulle du have lyst til at være med, skal du lige registrere dig her

Hvorefter du har adgang til et utal af “sessions”, samt atl nyt, du ikke lige få fat i på dette års aflyste IBC2021.

Læs også  Badehotellet skubbet et par måneder

Ud over HBO Max’s Johannes Larcher, kan du allerede nu – eller snart – finde Superna Kalle fra Starz, Oliver Jollet fra Pluto TV / ViaComCBS, Vincent Tauzia fra Netflix og endelig James Gibbons fra Discovery.

Som du kan se, er disse sessions altså med folk, der rent faktisk kan ændre hele stream markedet med en enkelt beslutning, og som er ansat til at tænke netop så store tanker, at det da ville være helt ærgeligt ikke lige at høre hvad de har på hjertet.

vi glemte lige at Edward Barton og Yiannis Exarchos der er CEO på Olympic Broadcasting Service kommer forbi for at tale om produktionen af “Tokyo 2020 Olympics”, selv om at fokus nu mere er Beijing Winter OL til februar ( som USA netop har boykottet, gad vide hvad det betyder )

IBC Digital kører forresten frem til den 13. marts næste år, og er dermed stedet hvor du findes alt nyt fra IBC2021.

Og nu hvor folkene bag det nu lukkede arrangement fortsat prøver på at gøre den digitale version til en oplevelse, er det bestemt værd at tjekke den digitale version ud her.